10/12 -08

idag var vi på Martin Koch och kikade på programen vi ville gå. Jag var på samhäll och sen visste inte jag, jullan och linnéa vart vi skulle så vi gick in på första bästa, barn och fritid ;) men för min del blir det nog helt säkert samhäll :) dagen var alltså rätt chill. Först spanska på morgonen sen gymnasiet sen hade vi bara två lektioner kvar, så det var riktigt skönt!
Jag anmäldes till skollaget i innebandy idag också.. Jag har inte tränat innebandy på månader och så är det match imorgon, hejja! aja, bussen går 09.00 till långshyttan så möter vi dem och säter. Önska oss lycka till! det behöver vi, eller ah, är väl jag som behöver det. ;) Men blir väl ingen mer skola resten av dagen.
På fredag så ska vi iallafall fira lucia i skolan, och så har jag fysikprov.. usch!
Så nu ska jag hoppa in i duschen, fixa tills imorgon och plugga. sen blir det bedtime!

godnatt!
<3


» Emma

lycka till imorrn då sis' ;) hoppas det går bra på matchen!

2008-12-11 // 01:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback