14/12 -08

ah, blir så jekla sur aso.. jag vill så gärna gå på coldplay jag får och allting. men de är det att vi måste fan bestämma oss nu :( kanske är deras sista spelning här, NÅGONSIN!? jagdör, även om jag inte gillat dem i flera år. men herregud, dem spelar underbart! sitter och deppar med emo-musik och tar ut ilskan i musiken..börjar dock få ont i huvudet.
ska ffan dit, orkar inet tänka på omgivningen eller någon! ska faan dit, säg va ni vill.
helgen har också vart rätt depp, suttit vid daton och vettefan va jag gjort hela tiden?
idag blev det lite civilisation iallafall, min morbrors fru, hannele fyllde 40 i torsdags ju. så vi åkte hem till dem och där var övriga släkten, riktigt trevligt faktiskt, var lite ovant med alla, men de va skönt att det var bra iallafall! :) hoppas det blir fler gånger, absolut! och joakim som är så söt sa;" ni kommer på min födelsedag också va? ".. haha, ahhw, lät så himla sött/sorligt! 
dem har ju nyss byggt klart det andra huset till jimmy och jhonny, var skit snyggt! :) (y  mh, jag har saknat att vara tillsammans med släkten, de är så mysigt och glatt!
men nu ska jag strax gå och möra sis' så ska vi beställa lite kläder från forever21 :D  tror jag ska ta klänningen på länken, till nyår :) va tycks?

you made me cold inside,
pussas!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback