27/12 -08

ja, ehm.. haha, kommer faktiskt inte på vad jagt ska skriva. :s meen kan kanske vara för jag inte gjort särskillt mycket dem senaste dagarna. i torsdags gick jag ut en sväng med linnéa! :) en liten kvällspromenad. riktigt trevligt! ;*
i fredagds åkte jag och mami till borlänge där vi träffade mamma kille, så shoppade vi lite. men hade förjävla ont i magen och var galet mycket folk! :s  +att jag inte var på "shopp-humör", vilket var ganska ovanligt ..  men jag handlade lite iallafall!

från VeroModa;
en stickad grå kofta
en stickad svart väst
en grå t-shirt med en tiger på
från Indiska;
en blomig svart sjal
från åhléns;
en svart-vit rutig skjorta

det var allt! hittade dock ingen nyårsklänning, men ska nog låna sis' :) har dock ett problem med nyår.. vi har fan ingenstans att vara?! vi tänkte väl vara hos julias pappa, men visade sig att han kanske skulle vara hemma? så gick inte där, om det nu inte blir ändrade planer.. men vi får hitta en annan lösning! :)
ska väl höra med mamma också, kan ju vara så att vi klan vara här, men tvivel på den va..
är bara fyra dagar kvar på 2008, herregud! känns som det var nyår igår!

på måndag blir det fika med snyggaste! pusspåde ;*


i know u love me
xoxo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback