30/12 -08

ahop, en sista dag av 2008! det var de året. folk säger ju typ att åren går snabbare ju äldre man blir? mh, jag tycker det här året gick jävligt fort, undra hur det är då om typ 30år? hahah

aja, imon kväll kommer folket hit, eller ah en del, och förfestar. sen vettefan vart vi tar vägen, blir väl c-rondellen vid tolvslaget, men vafan, vart är festen? tell me! blir galen.
och ja, tyvärr ska vi vara hemma hos mig.
ahop, har ni någon att pussa på tolvslaget?  yes, karololina und me gjorde nyss upp! haha, fast om vi inte skulle hinna blir det självklart efter :* ahaha! blir nog fler en de skulle jag tro.
anyway, tipsa om fest? :*

jao, imorgon eftermiddag kommer jullan och troligen linnéa hit och fixar.  sen kommer väl de andra runt 8-9? ;P
då jävlar! kommer ha så himla kul, eller ah hoppas på det iallafall!
men jag funderar på att sova hoa julia också, slipepr man gå hem själv mitt i natten? naae, inte så kul..+att lisa nog ska sova där.

men nu ska jag fan klä på mig kläderna jag ska ha imorgon och kika hur det blir, lägga in bilderna från kameran på datorn så den är laddad, sen sova! &juste johan suger.

GOTT NYTT ÅR,
people ;*


tjing på dig ;>!

2008-12-31 // 01:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback