22/12 -08

ahop,. dan före dan före doppardan! endast 2dagar kvar till julafton :)) men jag tycker det kan snöa några centimeter så det är vitt på julafton iallafall!

idag har jag inte gjort mycket heller, sov ut och slappa framför datorn. har inte ens ätit än, så är lite hungrig kanske.
mamma kom just hem iallafall och berättade att när hon var på systemet vart de rån ;s usch! tror rånarn smet ner i sveaparken typ eller något, för polisen hade lyst ner där.
aja, vi ska iallafall äta tror jag sen ska jag hem till emma och städa lite.

imorgon blir det att städa på rummet ordentligt och julhandla det sista :)  på kvällen kommer nobbe och troligtvis emma & anders på middag :) så ska nog baka lite idag till efterrätt, chokladtårta :} har aldrig gjort den så ah, better be good!

pussas!
<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback