16/11 -08

idag har jag knappt lämnat mitt rum typ, har legat och kollat på o.c hela dagen, när jag drog upp rullgardinen var det mörkt ute & snö ute :o haha, känner mig liite lat när man legat och slappat hela dagen. Funderar på att ta en promenad runt hönsan, men läskigt när det är mörkt ute :s aja, får se hur jag gör.
Har tänkt ett tag på att skaffa lugg(?) , aso raklugg i hela pannan. hm, ganska lång typ till ögonen. Är de galet ? haha, får väl se ;)  vill ha en vinter-jacka nuuuu! vet precis vad jag vill ha, eller vill väl pröva hur den ser ut på och så men ah.. En röd, lång dunjacka  med sån där päls på luvan, hm, skulle sitta mer än fint nu! :) haha, har ungefär hälften av pengarna, lite mer, men om jag tar lite av barnbidraget har jag råd! ;) (y)
och snart är det ju första advent ;o gud vad året har gått fort! blir nog att baka lite pepparkakor med brudsen ;) och filmmys? :) är väl typ 5veckor och 3dagar kvar till julafton, om jag räknat rätt :D ja älskar julen! älskar stämningen, doften, snön och allt <3 bästa tiden på året typ, mysigaste iallafall! de enda negativa är väl att det är mörkt vid 3-4..
sen är det ju nyååår!! iih, men de tar vi väl om några veckor va ;)
men nu ska jag ta och städa upp lite från mitt golv..

ciao ;*

snowie




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback