22/11 -08

igår fyllde bror min år :) åkte med emma, pappa & Cath hem till han på kvällen. Där flera av släkten var, storasyster och hennes familj, hans tjej, hans mamma och hennes man. men det var riktigt trevligt och mysigt!  :)
Sen åkte vi hem, och jag, emma & pappa bänkade oss fram för tv:n och kikade på en julfilm -Fred Clause. Riktigt bra var den iallafall! Så sov syster över och idag satt vi mest fram för tv:n och så spelade vi lite x-box också, haha! ;)
haha, är en enda röra hemma här hos pappa på nedervåningen. Vi bygger om köket så typ vårt skafferi är i finrummet och massa luckor och grejs. Kommer nog bli bra. annorlunda, men bra! :) Tv-rummet kommer väl antagligen bli fin-rummet och tvärtom. haha, aja..
Alltså kan inte säga med ord hur less jag är på skolan just nu. hatar de. så jävla stressigt, tror jag faller isär snart!
Fick iallafall G på biologiprovet som jag typ inte pluggat ett skit till.. eller jag plugga väl, men det fastnade inte bara!!
Fick vg- på religionprovet också, det är vl det enda som är ganska bra. carina, so-läraren, har sagt att jag iallfall kan få vg i religion om jag fortsätter så,, mh, och en viss bild-lärare verkar inte vilja ge högre än G till folk, inte någon jag känner. Eller ah, det verkar som hon typ 'vill' sänka elever :s och så säger hon att man måste hinna med mycketmycket mer (!!?) hur fan ska det kunna bli en bra bild och man skyndar sig ? de tycker jag låter konstigt iallafall..äh, orkar inte ens tänka på det nå mer nu. haha, hmm. ah, nu har jag skrivit av mig lite, skönt! ;)
men nu blir det kanske lite tv sen sova. är så himla trött och jag tror jag håller på att bli sjuk, är hel konstig i halsen :s


natti,
pussas<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback