27/11 -08

dagen gick riktigt bra faktiskt! trots att jag inte fick min skönhetssömn.. men 5 timmar är bättre än inget, aight? var en riktig slö-start på min skoldag,, först engelska där vi kollade på film, sen svenska där vi bara läste en äckligt tråkig och dålig bok...sen spanska och då hade ju jag inte gjort läxan så då vart de förhör hela lektionen och jag bara satt där typ ;P Så slapp vi bilden och studierna :) Så jag och brudarna gick till blå lagunen och käkade lite pirre, haha ;) satt väl där i över 2timmar :P  sen gick vi till söttan och köpte lite onyttigheter och så for vi hem till lisa :) Där vi gick in på en hemsida där man fråga "Peter", som tydligen ska vara ett medium eller något. Så ska man fråga typ.. men nej, fattar inget. var helt konstigt iallafall! Men vi hade jättekul åt massor,. var länge sedan vi 5 var, men det ver riktigt trevligt, som alltid! Jag, Linnéa & Isabelle satt och kikade på massa spök-klipp och så gick lisa och julia ut och knacka på fönstret,, ååh fyfan va jag blev rädd :( hahhaa, men jaa. tack för en underbar eftermiddag ;* Sen uv-samtal, gick rikigt bra det med, hahah ;D
Så dagen har vart ovanligt bra! :) Imon är det fredag också, då drar jag, jullan och linnéa med mamsi till borlänge ;D ska kika på en ny vinterjacka :D iihihi!
Men nu måste jag sova om jag ska orka med att shoppa imorgon ;)
haha, och om ni ville veta, så är jag oootroligt sugen på att se top gun nu....... de är galet att vi inte har den, älskar den!  Och lååten, oh my.

ni får ett smakprov,
natti! ;*







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback