30/11 -08

första advent idag då, var på julskyltningen med jullan ;* sen mötte vi mandie, så kikade vi på modevisning :) Sen träffade vi på jens, jesper, lisa och korre :) sen ville jag och julia ha mat och likaså manda, så hängde jens och jesper med också till mcd. Sen gick vi på stan en sväng och in i vasahallen och kikade på gymnastik sen gick vi hem :) Och typ precis när jag kommit hem åkte jag och mamma till emma en sväng med mat till henne och så, så kikade vi lite på Ensam hemma2 ;D
I fredags så åkte ju jag, linnéa & julia till borlänge med mamma. Hittade en svart/grå vinterjacka<3, en svart bh, en sminksvamp och så fick jag en tröja av mami, en lila. ;*  Och sen på något mystiskt sätt, försvann min sminkväska. :'/ Tror den ramlade ut ur bilen när jag klev ur bilen eller något. :s Ah, hitter den iallafall inte.. Men fick det jag behöver av mami som tur e<3
fredagskväll gick jag iallafall till julia, sen blev det att jag sova där också :)
sen på lördagen tog jag det bara lungt, chillade med några filmer ;)
men nu ska jag hoppa i säng om jag ska orka upp imorgon... matteprov onsdag och fredag (y
och fyfan för att de inte är nå snö ute ;((

natti,
pussas!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback