9/11 -08

lördagskvällen blev lyckad trots allt :) Jag gick över till jullan, satt en stund vid datorn sen så gick vi ner och var lite sociala mot Nicke, spelade frågesport, drack lite glögg, åt nötter m.m :) mysigt var det iallafall!
söndag, fars-dag, så kom emma på eftermiddagen, följt av ann-sofie :) så fikade vi, pappa & cath. Han fick ett stiligt förkläde av mig och emma +en snygg disktrasa ;) hihih, sen kom daniel också :D riktigt mys var det :) sen åkte daniel & ann-sofie hem så skjusade vi hem emma också, sen åkte vi till husby, farmor & farfar ;D hahah, fy va man har käkat tårta idag ;) får bli en prommis imorgonkväll i think! :)
men nu måste jag sussa, om jag ska orka upp imon!

take care,
pussas<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback