first day on a brand new planet

hejhej,
har varit en väldigt soft dag idag. först hade vi np prov i matte, gick väl som det gick. kunde inte göra bättre än mitt bästa så, ah.. vi får la se hur det här slutar. Kändes ganska okey iallafall! :)
Resten av dagen satt jag i caféterian vilket var himla långtråkigt. var ju lite musikcafé dock men ja, fast fick ju sällskap då & då också! haha, gu' va vi skratta!
På lunchrasten gick vi ut på skolgården och satt oss, så himla fint väder! Måste vart över 20+ i solen! ihih, hörde att det skulle blir runt 19grader i skuggan(?) till helgen också. Så det får bli att packa ner soammar kläderna till pappa eftersom jag åker till honom imorgonkväll.
Först ska vi åka til morbror och gratta mina kusiner. isabella som fyllde 14år i  februari & Jimmy som fyller 21år  idag! ihi, grattis! blir att ta två flugor i en smäll alltså! Efter det traskar jag över till pappa(gården bredvid).

På lördag ska jag jobba med emma på mur&kamin mellan 11-13 tror jag.. Sen ska jag nog vara med bella en stund.
men nu måste jag få min skönhetssömn(ehe, yeah right).

god natt!



» Tres

snygg header:D

2009-04-26 // 11:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback