öland & påsk!

jaa, har inte skrivit sedan innan vi for iväg till öland. Men vi hade det jäkligt bra. Jättemysigt!
Besökte borgholm's slott och så var vi i Kalmar och shoppade, ruskigt bra vecka har det varit. Fast liite drygt var det att åka buss i 9timmar, men va gör man inte? ;)
Kanske kommer lite bilder sen, om jag har ork vill säga..

Annars har jag firat påsk hos farmor & farfar i husby. Kusinerna från örebro och allt var det är var också där.
Elsa (mitt kusinbarn) måste vara den sötaste ungen jag sett, herregud så söt !
Jag kom väl hem runt nie, så stack jag ner till munken där linnéa & co hade grillat. Men det vart ganska trökigt så vi stck hem till julia sen stan. Tänkte gå ut, men hittade ingen fest så naae. Gick hem tillslut och jag var inte ett dugg trött så jag satt och tittade på tv till sent, sen vid tre gick jag ut och pratade med en kompis en stund, sen hem och sooova. :}

Idag gick jag och Linnéa ut och gick en sväng, runt stan och sedan träffade vi på Julia och Lisa, så vi följde med dom till munken och så satt vi på bryggan en stund och pratade. Sen gick vi hem igen, så nu sitter jag här. När jag borde sitta där ute i det underbaara vädret ! varmt som sjutton är det också! Men iskallt på nätterna, uh trodde jag skulle dö igår-natt :s
aja, nu vette fan va jag ska hitta på, blir nog att gå ut och sola tror jag.

take care,
pusss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback