peace and loove!

yes, idag ska jag och jullan gå till turistbyrån och köpa biljetter till p&l. åh, herregud va härligt det kommer bli!
dock är det ett minus att dem kanske ska byta ställe å vara på.
t.ex att campingen ska vara vid värsta lägenhetsområdet där typ massor av utlänningar bor.. Inte för jag har något emot dem(även om det låter som det) så jaa.. jag får bara för mig att det kommer bli fler våldtäkter nu. eftersom dom som bor där kommer få gratis inträde till camping och så.. hm, aja.
det blir nog roligt iallafall, hoppas på det! ;)

ja, så ny ska jag hoppa in i duschen och fixa mig. sen går jag och möter upp julia på stan.

kysss!



ey,nice blogg hörru:D





http://femsmultron.blogg.se är min blogg ialf:)

Skriver om det ALLDRA SENASTE skvallret från hollywood,den är riktigt bra och fin blogg:)

2009-04-14 // 22:34:33
» jens

mer synd om "utlänningarna" än om dig.

2009-04-18 // 00:58:25

faktiskt när jag tänker efter, du har fan rätt!

2009-04-18 // 22:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback