samhällskunskap

nu är jag hemma, eller jag har varit det ett tag, men först nu som jag skriver. Dagen har varit ganska okej, det enda som var lite kul var vattengympan på idrotten som lisa & amanda höll i. Även fast jag har världens träningsvärk i hela benen så var det riktigt kul(&drygt!). ;)
Slutade iallafall vid tre, så då skjutsade mamma hem mig för hon skulle ändå till en kompis då.
så nu är jag hemma och vet inte alls vad jag ska hitta på.. Ska iallafall göra en smoothie nu och blir väl att sätt apå en film, sen mysa med matteboken! np i matte imon.. uh, kill me now!
kommer suga så jäävla hårt! aja, jag kom iallafall in på samhäll (y
är väl bara preliminärt just nu, men det stod på sidan att alla kommit in så, jaa. :)
aja, film & smoothie nu!


pusstjaaa!


» Leia

Hej!

Allt bra?

Kram

2009-04-23 // 13:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback