skär ner på godsakerna

haha, är såå stolt över mina tånaglar! haha, intressant va? ;) skitsnygga ju!
aja, har iallafall varit och grattat jimmy och bella nu! Vi köpte små glas till jimmy och en skål från mateus. Till bella köpte vi en puma parfym m. body lotion och shower gel. :)
Vi blev bjudna på både smörgåstårta(ååh, så gott!) & vanlig hemmagjord tårta +hundra olika sorters kakor! ;}
blev kvar där tills halv åtta då jag och emma traskade över till pappa. Vi beställde mat på direkten. Vart pizza, dock sallad för min del. Försöker skära ner så mycket som möjligt på godsakerna! Dricker vatten eller mjölk istället för juice eller dricka, gör mig en smoothie istället för något annat sämre i skaferiet. Är ganska stolt faktiskt! Har lyckats ganska bra. I skolan äter jag också mest grönsaker! minst halva tallriken har jag bröjat med. :)
resten av kvällen har jag bara slappat och tagit det lungt. Är jättetrött, så blir att krypa ner snart och sussa. Ska jag upp ganska tidigt eftersom jag ska jobba imorgon, börjar elva, men ska vara hos emma halv elva. Så måste gå upp runt nio om jag ska hinna! :)
Efter jobbet ska jag ringa bella och höra vart hon är någonstans. Vi ska nämligen ta igen lite. Vi var sist för två veckor sedan, och jag som lovade att vara med henne på lovet, men då vart allt så konstigt. Så ja, vi tar det nu istället!
men nu känner jag hur ögonen bara vill lägga sig och hur gäsparna lurar.. dags att sova med andra ord!

go' natt,
puuuuss!


hoppas du sov bra. några planer för idag?

2009-04-25 // 11:31:33

Hejsan! Jag skulle vara väldigt tacksam om du kikade in i min blogg. Idag kommer ämnet självförtroende komma upp och det skulle vara väldigt kul om du kom med en åsikt! =)

2009-04-26 // 12:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback