lalallaa

ah, har kommit hem från falun nu, eller ja, det var ett tag sedan, men ah. Vi åkte aldrig buss hem, utan emelie och linnéa var ändå där, så vi fick skjuts av dom. riktigt schysst! :)

det här hittade jag:
en gul klänning/kjol, vero moda 160:-
ett par jeansleggings (dock sånna jag redan har, men), vero moda 280:-
en marinblå trekvarts'tröja, gina tricot 149:-
ett linne med massa mönster/färger på, gina tricot 129:-
lösögonfransar, kicks 65:-

har nyss kommit hem ifrån ica. Har handlat hårfärg, kött och saker tills imorgon! åååh, kan knappt bärga mig, kommer bli huuuuuuur bra som helst! gah, underbart!!
nu ska jag käka med mamma och emma, sedan blir det att lägga i färgen i håret. Sen blir det nog att prova lite kläder & plugga till spanskan.. uh, fifan! prova kläder blir ett nöje men, ja spanskan därimot..
från en sak till en annan.. jag har också köpt en lite present till den vi ska grilla hos, bara för att vi är just där! ;)
nu är det hockey också, hejja sverige! blir säkert att ha sverige-tröjan imorgon(om dom vinner). hahaha, dock är det inte den enda orsaken till att vi har det.. jag(& flera stycken till) tycker det är aaastöntigt att vi inte får ha sverige-tröjor. då blir vi tydligen kallade rasister? yeah right.. klart jag älskar sverige, alltså hockeylaget, fotbollslaget och alla, det är väl därför jag har tröjan? inte för att visa bah; yoe, det här är mitt land, svenne tills jag dör, sverige är bäst osv osv.. ah, blir lite sådär piss off när jag tänker på det där..
men nu blir det mat och lite hockey!

puuuuuuuuuuss!


provade den, men köpte den aldrig..
får se om jag köper den i blg istället!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback