give it to me!

åh, har suttit med Cath's hemsida hela dagen och är äntligen klar! haha, lite drygt är det faktiskt..
ja, iallafall så sitter jag och lyssnar på världens sommarlåt! eller jag får iallafall värsta sommarkänslorna. Veronica Maggio-17år.. ao, lovelyyy!

igår jobbade jag ju som sagt mellan 11-13 vilket gick bra! Efter det hämtade catherine mig och emma så åkte vi och handlade lite. Så fort jag kom hem ringde jag bella, så kom hon över också! :) Vi snackade på som vanligt och så. trevligt var det! Sen kom ann-sofi (syster) också med kristoffer och martin! 

mot kvällen åkte vi ut till farmor och farfar i husby.
ja, farmor ställde som vanligt fram sju sorters kakor. såå mysigt! :)
kom väl hem runt halv tio, så jag satt mig framför teven och myste med chirre och kollade på rocky balboa. :)

ooch jag längtar till det blir shoppaaa! ååh, om man tittar på gina's hemsida är det så jäkla mycket snyggt jag vill ha, titta bara! gud så snyggt! hm, men ska åka och shoppa någon dag i veckan iallafall! :)
imorgon blir det np-matte muntligt. Får väl se hur det går.. Och så är det tandläkaren, på onsdag är vi lediga och på torsdag går vi halvdag (?). fredag lediig. softt, ja. den sista blir det väl att gå ut antar jag, blir att ha förferre hos julia sen går vi nånstanns där det är fest! haha,, men nu ska jag packa ihop mina grejer, ska strax åka hem till mamma!

pusss!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback