myskväll!

heyy,

igår på dagen var jag ute och gick med jullan och linnéa. På kvällen sov jag också hos julia +lisa dårå. Iallafall var gårkvällen riktigt trevlig, mer säger jag inte! ;)
idag vaknade jag av mamma som ringde efter typ fem timmars sömn.. så jag kunde inte somna om heller. Jag gick och strosa hemma hos julia medans hon och lisa sov till ett. Då pratde vi lite och sedan åkte jag hem vid halv två.
Kom hem och städade upp lite på rummet, bytte sängkläder osv..
Sen gick jag ut med linnéa och gick, så for vi hem till henne för att lyssna på håkan(linnnéas pappa) som var på radio. haha! massa snack vart det absolut också! :*

Moster hämtade mig från linnéa, så åkte vi till ishallen. det är ju loppis där imorgon. så jag hjälpte henne plocka upp grejerna och fixa, blir att stå där imorgon iallafall. Funderar på att dra dit till elva. Men vi får se hur jag känner imorgon!
Men nu ska jag äntligen äta lite! Det enda jag ätit idag är några få jordnötter (y

puss & smeek!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback