vååår!

ah, nu håller jag på att packar. ska strax åka och hämta emma, sen åker vi och grattar kusinerna! :)
efter skolan gick jag och mamma och köpte present till bella och jimmy. ååh, har varit såå varmt idag! eller det är det fortfarande. Så himla härligt! ska bli lika fint till helgen också ju.
lallalalove it!

jag köpte också jättesött nagellack, lite hallonfärgat, målade nyss det på mina tånaglar, åh så snyggt! ;)
imorgon blir det iallafall jobb som sagt, 11-13. Efter det blir det kanske att umgås med brudarna och spela lite kubb och grilla? :) ah, uppdaterar mer om det sen isåfall! nu måste jag fortsätta med packningen.

trevlig heelg,
pysss!


» vicci

fin blogg

allt bra:D?

2009-04-24 // 17:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback