biomaraton

hej allihopa!
blir ett nattinlägg, fast det är ju ganska vanligt i min blogg. ;)
kvällen vart inte alls som jag hade tänk mig, men den vart sjukt mysig! Jag gick iallafall till linnéa, så frågade dom om jag ville med på bio nu på kvällen så jag tänkte 'ja varför inte liksom?:) ' Så vid fem åkte vi upp mot falun och tog oss först en fika på waynes, jättemysigt när vi satt på en balkong och fikade! Efter det gick vi på bion, Johan Falk - Gruppen för särskillda insatser. Sjuuukt jävla bra var den! En av dom bästa i den där 'serien', helt klart!
När den var slut åkte vi till donken och käkade lite och laddade om för nästa film. Sommar med Göran - En midsommarnatts komedi. Också grymt bra och rolig! haha. Men om jag måste säga en av dom tyckte jag mer om första, Johan Falk! 
När vi haft vårat lilla 'biomaraton' i falun åkte vi till slut hem. Linnéa följde med mig en bit +att vi tog en runda på stan först.
Så nu sitter jag här på syrrans dator i mitt tv-rum eftersom mitt rum är okuperat(?) av anders. hah! 
men nu ska jag kika på tv & kolla om det finns något vetigt att kolla på. :P Sen blir det fan sova!

puss & godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback