lever min dröm

igårkväll blev det en lång promenad med linnéa! Eller ah, vi gick kanske inte så långt, men vi var ute länge. Vi pratade om allt mellan himmel och jord, var riktigt mysigt!
Och idag åker mina andra brudar på kryssning! vill också, men får vänta några veckor, så drar vi 28 eller 29 istället och då blir det med alla brudar och alla andra som vill.. ;)
nu måste jag springa in i duschen, haham, stress as usually.. Men ska vara hos emma  klockan ett! Så ska vi gå hem till pappa en snabbis och hämta lite grejer. Sen går jag nog till Linnéa om hon är vaken(om du läser detta smsa mig så jag vet;)). Ja, blir som sagt att vara med  henne hela dagen/kvällen! Hennes föräldrar kanske skulle till deras sommarstuga, så blir nog att mysa hos henne! ;) aja, duschen nu

pyss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback