måndag

hey, what's up? :)

med mig är det riktigt bra! det är strålande väder och jag har precis hittat lite fynd hemma hos min mormor.
mamma kom hem halv två och väckte mig, hon sa att vi skulle till mormor om ca. en halvtimme. Så det var bara att gå upp då alltså. Kom väl hem sen runt 6, då började jag städa mina skor och mitt tangentbord efter att emma har sprutat någon shake över typ hela mitt rum.. så fixade det, sen satt jag mig här och strax blir det mat!
Tänkte visa mina älskade fynd från mormor sen. Att man inte behöver betala för sånt är ju galet. Fick dessutom lite pengar av henne för jag hjälp till. ihi, lovely!
men nu ropar mamma att det är mat, lägger ut bilder sen på kläderna!

pusss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback