ömma vader

Hey,
har precis kikat färdigt på en gammal film, Sjätte sinnet. Hade inte sett den på länge, så ja, jag kikade på den.
Nu ska jag strax ta en snabbdusch, sedan blir det att fixa mig och så. Klockan ett ska jag och mamma på möte med min nya handledare, Elin! Jag har för mig att vi har haft henne som vikarie på högstadiet, så om det är hon, är hon snäll och så iallafall, puh! :)
Efter det drar nog jag och mamma hem till emmas & anders nya lägenhet! Vi fixade lite igår, och det blev riktigt mysigt. Den passar dom perfekt! Dock har vi ju bara ställt det lite iordning så man kan gå och så där, för emma vet ju inte alls hur det ser ut just nu. Men iallafall, när det är klart kanske jag tar några bilder så ni får se. :)

Igår bar vi iallafall hur mycket som helst. Haha, det känns i mina vader idag, dom är helt ömma! :P
Men vi fick med oss bra mycket lådor och säckar! Nu måste jag skynda lite om jag ska hinna.
Ikväll blir det att hämta syrran vid halv tio, kommer väl se ut som en blekfis bredvid henne nu! ;)

pusss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback