nio dagar kvar!

Hejhej,
Sorry för dålig uppdatering, men har inte hunnit sitta vid datorn idag. Jag gick aldrig på stan med mamma, det vart istället att först vinka av syster som åkte till Bulgarien idag! Fyfan, vill också dit! Sen vart det iallafall stan med lisa, vi käkade lite och strosade runt lite.
Det där med kamera eller kläder.. Jag pratade med mamma och hon sa att jag lika gärna kunde önska mig en kamera i födelsedagspresent, eftersom jag fyller år om en månad! :) Så imorgon åker jag till borlänge och shoppar med mamma. Så ja, det blir nya kläder! :)Blir skönt med lite nytt i garderoben.
Men nu ska jag lägga mig och sova, är sjukt trött!


Puss & Godnatt


Jag & Lisa för några år sedan, hihi!


» shami

Vill du vinna gratis present kort? Ja vet att du vill det det är bara att besöka min sida för mer info!

2009-08-12 // 12:40:40

Hej!

jag har precis startat upp en bloppis med en massa söta klänningar, skor mm.

Gå gärna in och kika och se om det är nåt som skulle passa dig!

Kram



http://materialgirlbloppis.blogg.se/?tmp=12123203

2009-08-12 // 12:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback