Späckat schema

hejsan allihopa!
nu har jag sovit ut, vaknade för kanske en timme sedan. Så har jag ätit lite lunch!
Idag har jag faktiskt fullt upp! Om några timmar ska jag åka till min moster. Jag och några till av mina kusiner ska servera på hennes mans 40-års fest! Jag ska kanske också vara lite barnvakt, dvs. lägga pojkarna osv. :) Men ska nog försöka dra vid nio eller något. Då ska jag nog gå med bella hem, men jag tror vi möter lisa på vägen. Sen går vi med bella hem, sen går jag och lisa till mig och fixar oss. :)
När vi är klara ska vi till Angelica! Kommer bli en grym lördag, jag känner det på mig.. ;)

Nu ska jag kolla vad jag ska ha för kläder på mig under serveringen och som festkläder ikväll. :) Sen tar jag en dusch & sen blir det väl att göra iordning sig för kvällen!
Vad ska Ni göra? :)


p u s s !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback