21 december 2009

ja, hur tror ni det är om 3år? Tror ni världen har gått under? 21 december 2012. För precis idag om tre år är den dagen nästan över. Vart av en slump jag kom på det faktiskt. Jag laddade hem en film om det nu på kvällen, så kom jag på det när dom nämnde datumet i filmen.
Jag vet inte riktigt vad jag tror. Men när jag tänker på det börjar mitt hjärta faktiskt slå hårdare, vad det nu betyder. Räddsla? Panik? Nyfikenhet? Nej, jag vet inte..


Vad tror ni? Tror ni att det bara är en myt eller att det är så sant som att jag skriver det här?



Det handlar om år 2012 alltmer nuförtiden. Det visas mkt på media osv. Det skrämmer ju en och får en att tro på att jorden kmr gå under 2012.

2009-12-22 // 00:55:10

Nej de har jag faktiskt inte ;p ja de tror jag säkert :p

2009-12-22 // 15:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback