jag vill inte få svinis..! :(

kom hem för ca en timme sedan. Slutade skolan vid ett idag, sen 'jobbade' jag lite, till fyra.
Mamma som skulle på fest och såg fram emot det, ligger nu sjuk.. Är rädd för att det är svin. Men får väl hoppas att det bara är en vanlig förkyldning. Jag är ju lite rädd jag med, eftersom vaccinet inte hjälper förns typ 10dagar efter man tagit. Så jag kan ju också blir smittad, om det nu är det. Har faktiskt lite ont i huvudet, så hat tagir en ipren. Men ska strax åka härifrån. Ska sova hos pappa inatt, sen imorgon förmiddag åker ju jag till gävle! :)

Så nu ska jag packa och så. Sen ikväl blir det att bata ta det lugnt framför teven eller något. skönt

pusss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback