jullov i allra högsta grad!

jaa, visst är det härligt! ÄNTLIGEN jullov. Som jag har längtat! :) Dagen har varit en sån där underbar dag, som jag spenderade med älsklings-brudarna. Efter skolavslutningen i kyrkan, så gick jag och lisa först till stina's och så köpte hon en foundation, sen gick vi hem till lisa och vi trodde att vi skulle frysa ihjäl, seriöst!

Sen fixade vi lite hemma, kollade också på Narnia; Prins Caspian som gick på tv. Sen tog vi på oss täckbyxorna, kokade lite choklad och fixade E'na. Sen bar det iväg med sparken och mötte upp julia och linnéa. Var sjukt fint väder, hade sån himla tur! Fikade gjorde vi ju också, var en helt underbar avslutning. Så tänkte i alla fall bjuda på lite bilder lite snabbt, för ska strax hoppa in i duschen och klockan 6 åker jag med emma och anders till borlänge.

Aja, här kommer bilderna:



Tack tjejer för en underbar dag! <3



tack själv sötnos :)

det där måste vi göra om!

2009-12-18 // 17:51:45

Men tack själv snygging!

Självklart lär vi göra om det, men vi tar väl en skridskotur också? ;)

2009-12-18 // 19:36:49

Oh, åka sån sak ;p va de nu heter Har jag aldrig gjort (:

2009-12-22 // 00:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback