längtar till lööördag!

Hejhej! Blev nyss klar med oufit's till mamma. Blev tre stycken som hon får välja på. På fredag ska hon nämligen ut med "Tingeling-klubben"! Hahaha, ja. +deras män. Så hon bad mig om hjälp, så på fredag så ska jag hjälpa henne lite med henne hår! Sedan på fredag kväll åker jag till pappa och sover där en natt, sen på lördag förmiddag bär det iväg till Gävle med några tjejer och kikar på Lars Winnerbäck. Så ska vi sova där en natt också! :D

Imorgon efter skolan ska jag och lisa gå och köpa hårfärg. Sen ska vi färga håret. Jag ska färga hela håret svart och hon ska slinga blondt! :) Ska vaccinera mig imorgon också, lite nervös faktiskt. :P
Nej, nu ska jag lägga mig och läsa lite i tidningarna mamma köpte till mig. <3

Puss & God natt!





haha min mamma ska också ut me tingelingklubben!!! äre nå töntigt eller? :D:D

2009-12-01 // 22:28:46

tingelingklubben wtf?

2009-12-02 // 21:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback