lussebandy

Hey, kom hem för en liten stund sedan. Matteprovet gick väl helt okej! Hoppas på det iallafall.
Klockan är strax 4 så ska väl börja fixa mig nu. Halv 6 måste jag vara klar, ska vara hos Linnéa 17.40 sen kommer Mickis och hämtar oss +julia och lisa! Så drar vi till Avesta på och kikar på innebandy! :D Fast Linnéa och Mickis ska ju spela, hehe, så är väl där för stöd för linnéa, haha och till julia... ;) Emotionellt stöd, heter det så? ah ni fattar. :P

Men vad ska jag ha på mig? Vill ju inte vara för uppklädd, men inte för mysklädd heller..
Aja, tar nog leggings, bekvämt och snyggt! ;)Nej, ska fortsätta nu,
PUSSSS







Visst är dem snygga!



2009-12-11 // 16:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback