14/02 -09

ska slänga in ett inlägg lite snabbt tänkte jag!

igår efter skolan stötte jag på syster, Ann-sofie, hon bjöd upp mig på mat och så var jagmed kristoffer ett tag. Sedan fick jag skjuss hem av dem eftersom dem skulle till ishallen. Så jag städade och dammsög hela lägenheten.
På kvällen åkte jag till pappa och så följde emma och anders med också! Vi åt pizza, as usually. ;)

Idag har jag, emma och anders vart i borlänge. Fast igentligen skull eman nog helst åkt skidor eller skoter eller något, var ju så himla fint väder! uuhja

det här köpte jag ;
en marinblå bolero med guldknappar, h&m, 298:-
ett svart Marilyn Monroe- linne, h&m, 149:-
en vit typ stickad/virkad tröja, cubus, 299:-
en svart tröja med stora armar och ganska tajt, cubus, 199:-
+att jag fick ett 'hope'-halsband av emma, i alla <3-dag present, tack! :*

när vi kom hemm hade vi fullt hus. Ann-sofie och kristoffer var här och daniel. :)
men jaa, alla hjärtans dag, riktigt mysig dag tycker jag! Jag fick choklad av mamma och kristall liknande 'hängare' och ekologiska geléhjärtan av pappa. <3
ekologiska geléhjärtan av papi!

nu blir det melodifestivalen! ha en trevlig lördagskväll!

take care,
puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback