18/02 -09

hey,

idag har det varit skola, som vanligt.. Det ska bli grymt skönt att få lov nu. Bara 2dagar kvar!
Vet faktiskt inte vad jag ska göra riktigt. Men blir nog att ta det lungt, sova ut är det första jag ska göra iallafall! ;}
Gick till kristoffer efter skolan (vilket jag har börjat gjort ofta nu!) och så åt vi bullar och drack te. :)
Nu på kvällen har jag städat och igentligen var det planerat att jag skulle plugga också. Men min "lust" av det slutade när jag insåg att jag glömt ett papper i kopiatorn, uh... så det blir nog bara att skriva klart faktan och neptunus och läsa igenom orden för min del, sen så ska jag sooova!

imorgon fyller syrran år också! 22 år, grattis! Så det blir att åka hem till henne imon och käka tårta!

och just de!
Sara L i min klass hade en egen lektion idag på idrotten. Hon 'lärde oss' kick-boxing. Sjuukt kul! Tror fan jag ska börja köra lite sånt tror jag! Om jag får med min någon som är intresserad? :)

slänger ut en bild på mig och lisa från måndags, klassen åkte till säters biograf-museum!
själv tycker jag det var kul, faktiskt! :)

me und lisa på tv!


PUSS & GOD NATT!



» Emma

tack syrran ;)

2009-02-23 // 14:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback