13/01 -09

har varit sjukt trött idag,. som dem andra dagarna. fast idag var det fan extremt! första lektionen var hk, och då satt vi och lyssna på kerstin i 80min, mh riktigt kul lär jag säga!! uh, mina ögon bara darrade för dem vill stänga sig.. trodde seriöst jag skulle somna sittandes. fyfan! resten av dagen orkade jag fan inte av, satt bara där på lektionerna typ och tog det lungt! haha ;) det var skönt! slutade klockan fyra, då jag gick till syrrans jobb och väntade på mami som slutade vid halv fem.
åkte sedan till emma med mamma och käkade lite hos henne. fläskfilé, pommes & bea-sås, +daimglass till efterrätt! ;* emma klippte mig en aning och så kikade vi på topmodell hos henne också! :)

tänkte ju att jag skulle lägga mig i tid i dag, men icke..
och imrogon ska jag till stan, har ju glömt pengarna varje dag för det varit så stressigt soom vanligt! men imorgon ska jag fan komma ihåg det! ska köpa ju köpa en jävligt försenad julklapp till isabelle, som sagt.

ååh, jag är sååå sugen på att köpa en slagpåse, skulle vara gryymt skönt! meen, kan inte ha den här i taket eftersom det är nå, ah, jag vet inte vad, men det går inte iallafall! men funderar på att sätta upp den i källaren. svalt och skönt där nere också. ;) men vi får se hur det blir med det.

haha, jag och tjejerna har planerat lite inför julias överraskning till hon fyller 'sweet 16! haha, kommer bli perfekt ju. kan dock inte säga vad det är eftersom hon kan läsa bloggen (om ni inte förstod det). blir i mars, då hon fyller 10mars! herregud, 16bast, inte illa pinkat! övningköra och allt, fyfan jag är avensjuk!
men sova nu!

pussss!


slagpåse




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback