20/01 -09

Idag kom jag väl sisådär fem minuter försent(igen). Även fast jag fick skjuss så kom jag försent, haha! Förstår inte hur jag lyckas? aja, resten av dagen flöt på och vi hade dessutom inga studier, så vi slutade tre! Jätteskönt, även om det bara var en timme gör det som fan. Jag gick hem till emma eftersom det snöade så in i helvete? Vart kommer det ifrån och varför kommer du NU? vill ju ha vår nu och sommar! Men nej, nu ska det vara en decimeter snö och kallt.. suck som fan.

Idag vid 7 åkte iallafall jag, Emma och mamma till Ann-sofie(syster) som fyller 41år idag, grattis! :*
Hade riktigt trevligt. Vi fikade och pratade. Alltså jag älskar att gå på kalas eller träffa släkten, jag tycker det är skitmysigt!
Kristoffer hann med lite trolleri också! Fattar dock inte hur han bär sig åt! haha.

Och idag klickade jag och mamma hem lite från h&m! Så jag är riktigt happy! haha, men nu måste jag sooova!

take care,
pusss!
                                        @h&m


» Emma

hallåå kan jag få lägga till en grej på eran order?! Ringer er ikväll! pussis

2009-01-22 // 11:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback