25/01 -09

ah, kvällen igår var jäääättekul och hade trevligt som tuusan! :)
jag, julia och isabelle åkte iallafall hem till lisa, medans hon och linnéa var i falun på rm. så vi tre stod och lagade mat för fulla muggar hemma hos lisa, haha! blev iallafall potatisgratäng, fläskfilé, bea och sallad :) och så vart det efterätt också, kladdakaka, mums!
vi åt och så pratade vi maaassa skitsnack(as usually), and I lööv it! ;*
sedan skulle isabelle gå hem till jens, så vi följde henne en bit. sen vart det hem och bädda och sätta på sunes sommar! :d haha, så himla kul! men då var vi dock vääldigt trötta, och lisa och linnéa hade ju varit uppe sedan sju typ och så hade dem spelat typ fem matcher? så fatta va trötta dem var då ;P haha

sendan så lade vi oss iallafall. sen på morgonen satt på vi Pineapple Express, också så himla rolig, haha!
sen hämtade mamma iallafall mig vid halv2 ? och så skottade vi lite ute sen har jag bara myst inne. städade och plockade på mitt rum. :) sen vi sju kom emma & anders och käkade middag med mig och mami. :)
dem har precis laddat hem en film på min dator, Changeling, med Angelina Jolie, meen jag tror dock inte jag orkar kolla, är dödstrött!
men nu ska jag iallafall fixa tills morgondagen!

go natt,
pösss!


» Emma

filmen var überbra! se, se, se!

2009-01-26 // 01:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback