30/01 -09

yes, har inte skrivit nu på några dagar heller. hm, vet faktiskt inte varför. har inte suttit så mycket vid datorn antar jag. och det är väl en bra sak, right?

aja, i tisdags eftermiddag, runt 6, så åkte jag till sis' och så myste vi lite, anders var också där en stund, men sen skulle han dock träna! :) Emma bjöd mig på kebbab-tallrik också, mums! och när vi satt och käka kom kristoffer också! fast jag skulle dra inom typ en halvtimme-timme så hann träffas en liten stund iallafall!

på onsdagen efter skolan slutade det med att jag gick med julia hem till henne för att vi skulle "plugga", haha, såklart öppnade vi inte ens boken! vi hade såå mycket att prata om. Meningarna bara flög ut ur munnen, om man kan säga så? (a  haha!

torsdag, läxförhör och massa, men gick riktigt bra iallafall !
idag fredag, biologiprov som gick hyffsat! vänat på cath nu, som precis ringde och säger tat hon kommer och hämtar mig nu! & pappsen kommer hem från dubai imorgon! ;*

dags att dra,
kyss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback