14 juli

tjeena!
nu ska jag ta och hoppa in i duschen en snabbis! Efter det ska jag och mamma hämta Emma från jobbet, sen ska vi hämta ut ett paket, sedan åker vi till min äldsta storasysters sommarstuga. Vi ska troligtvis plocka lite svamp! Med alla dessa mygg.. herregud. och jag måste följa med för mamma också, cp! Fast ska bli kul att åka ut dit igen. Har inte varit där sen i vintras när det var snö på backen, åh, då badade vi jacuzzi, så himla sköönt!
aja, mamma har precis typ kommit hem från Västerby med moster, dom har varit och plockat jorgubbar! Så blir nog att vi tar med oss lite sånt också.
Men nu måsta jag skynda om jag ska bli klar klockan 6!

pusss



tack :) din blogg är med jättefin!

allt bra med dig?

2009-07-14 // 17:48:32
» emma

sv: jag jobbar till en del men jag köper ju inte alla biljetter samtidigt

2009-07-14 // 18:39:16
» Malin

Sv: Tack så mycket :)

2009-07-14 // 18:47:32

tack så mycket:)

2009-07-14 // 19:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback