bildbomb - p&l och grillning

Här kommer lite försenade bilder från p&l & grillning hemma hos lisa! Inte är det många men det är ju något iallafall.
enjoy!


peace and love-

volbeat!


publiken på volbeat


lisa!


und me


jag & lisa!


liiisa


jullan & linnéa


lisa & jaag


grillning och förfest hos lisa-

lisa(i sitt nyklippta, snygga hår!) & julia


linnéa visar sina skills & lite av jullan!


linnéa & julia "grillmästare".. haha


julia, en nervös frida & jag'


julia & halva frida =)


julia, linnéa & jag (som trodde att jag inte skulle komma med, därför jag ser helt sne ut)


ranja & julia - sötnosar!


julia och linnéa


& sista bilden på pojkarna - niklas, hampus & elias!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback