norn? :)

heyy,
sorry för dålig uppdatering. Men har knappt suttit vid datorn!  
i måndags vart det filmkväll hos oskar igen, med samma personer som förra gången, förutom frida. ah, det var väl kul. hehe :P
sen sov jag hos julia med henne och lisa, för jag orkade inte cykla hem själv. hah
sen på dagen då åkte jag, mamma & julia till borlänge och shoppade lite! (lägger ut bild lite senare)
Det var riktigt trevligt! På kvällen åkte jag till syrran som var hos moster. Jag och emma sov där tills idag för att vara kattvakt eftersom min moster och hennes familj är bortresta, men dom kommer hem idag!
vid ett hämtade mamma mig, så åkte vi till emma på stan. så kikade vi lite i butikerna, men hittade inget särskillt.. :)
Så nu sitter jag här, och försöker få klart om vi ska åka till norn ikväll eller inte.. Jag är supersugen på att åka, men vi får se vad brudarna känner? :)
nu ska jag käka! & juste, det här beställde jag från Nelly igår.. ;)



kyyyss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback