sista juli

hej!
igår tog jag som sagt en fika med jullan & linnéa! :) Hur mysigt som helst. Vart en lång fika på uteserveringen, blev också lite shopping för min del! Ett jättesnyggt linne från Next där jag hade presentkort.
Sen tog vi oss en liten runda på stan, men slutade med att vi satt oss på våran fd.fd. skolgård! Så vi satt där en bra tag och bara pratade. Underbart!
När jag kom hem hjälpte jag emma & hennes kompis att sätta upp partytältet som dom ska använda imorgon, då dom ska ha klassfest här hemma hos mamma! Det tog väl ett bra tag, och fy satan va mygg det var! uuusch, varför finns dom igentligen?! ingen mening med dom ju..

aja, idag har jag varit med mamma till soptippen en snabbis & handlat. Nu ska jag strax fortsätta städa mitt rum! dvs. dammsuga & torka golvet. För snart kommer mammas särbo och sen kommer också emma & anders och äter här hos oss! Men nu ska jag käka lite sen lunch.

puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback