lallala

haha, update tonight? yeah right! har inte bloggat på hela helgen.. har inte haft tid faktiskt. inte ork heller för den delen. Har varit i borlänge två gånger. En gång i fredags med pappa, cath och emma en snabbis, typ en halvtimme för dom skulle kolla upp cath's dator. Sen på lördagen med daniel & ida. Var rikitgt kul ! haha
Kanske blir att åka dit i veckan igen. Tänkte lägga ut bild sen på det jag köpte i lördags. För nu orkar jag inte det..
Har precis kommit hem från oskar. Har kikat på film med några till! :) Ruskigt mysigt faktiskt. Var först jag, julia, lisa, frida, oskar & erik. Sen kom andreas också. Men så skulle lisa och frida hem, efter typ världens dåligaste film.. haha, den var verkligen sämst! aja, när dom stuckit vart det en till film som var lite bättre! ;) haha 
Men nu ska jag ta mig en macka och så lägga mig och kika på film. Blir nog Fired Up! haha, har sett den ett x antal gånger redan, och ja. den är asssbra! ;)

god naaatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback