stäääda!

ah, nu borde jag igentligen städa, men kände att jag hinner med ett inlägg först! ;)
sov ut idag, eller vaknade halv2 av att mamma kommer in och säger att jag måste gå upp.. så ja, jag gick upp och sen satt jag mig vid oth en stund, och nu ska jag städa. Mitt rum är ju som ni förstår jävligt stökigt. Och mamma 'tvingar' mig att torka igenom hela min hylla också, jippie! kommer ta ett tag det här känner jag. Men blir skönt efterråt! Då kan man iallafall hitta grejerna.. hehe

Jag funderar på att kanske gå och köpa ett ritblock någon dag. Eller två till och med. Ett som jag ska fixa ett album på typ ganska minnesvärda grejer. Sätta in kort på det osv. Och det andra är för min skissning. Inte många som vet, (om någon?) men jag skissar ju faktiskt ganska ofta, typ varje dag. Ibland 'designar' jag kläder och ibland bara skissar jag.. Jag är faktiskt väldigt känslig med att visa vad jag ritar. Vet inte varför, men det jag ritar är ju ibland ganska privat, så ja. Men kanske lägger ut någon bild sen på något jag ritat! :) Mitt block som jag ritar i nu är iallafall ganska litet, och det är snart slut. Så dags att inköpa nytt alltså! :)
Men nu måste jag städa. Och jag blir som sagt barnvakt ikväll, mellan halv tio och halv tolv tror jag det var!

puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback