the end where I begin

blir inte många inlägg nu heller. känns som att tiden står still för mig.. ingen action ingen drama, hm, ganska ovant.
Men på fredag blir det iallafall att vara med brudarna. vi ska ha en myskväll! gud, det har jag saknat, kommer inte ens ihåg senast! Så det ska jag göra på fredag. blir nog en hel del skitsnack, film, skvaller, ja sånt vi älskar mest! ;)

imorgon blir det att städa mitt rum och sen vet jag inte riktigt vad som händer mer förutom att jag ska vara barnvakt vid tio då.
men idag är jag faktiskt bättre i förkyldningen och hostan. att blöda näsblod varje dag börjar blir lite drygt.. vaknade av det imorse, kunde dock somna om, men endå! men måste väl sluta någon gång, eller hur?!
vi får se om jag hälsar på pappa något i helgen också.. ah vi får se hur det blir.
just nu sitter jag och kikar på utomlandsresor, bl.a. till Kanada. Eftersom min mamma fyller 50år i juni nästa år ska vi åka någonstanns. Och jag frågade henne vart hon helst av allt skulle vilja åka, då sa hon Kanada, så vem vet. vi kanske åker dit nästa sommar då! Annars ville hon gärna åka till Italien eller Grekland! Själv vill jag nog åka någontanns varmt, fast det är ju som sagt inte jag som fyller.. ;P Men skulle vara grymt att åka till Kanada med. aja, vi får se hur det slutar! :)
nu ska jag kika vidare lite sen så ska jag sova!


lägger upp en gammal goding, snart ett år sedan!
pusssss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback