fredag

hej,
åh, fan vad jag älskar livet just nuuu! vädret kunde dock vara bättre! menmen.
igår vart det att städa ut tältet och så sen slappade jag hela dagen.
idag har jag också slappat och sovit. nu ska jag packa lite snabbt till pappa, sen kommer nog några brudarn och hjälper mig ta ner tältet. efter det åker jag till tobias som fyller år idag! sen åker jag till pappa. så ja, jag blir hos honom i helgen! han fyller ju på söndag, så blir att gratta honom dårå! får se vad helgen har att erbjuda sen.

och nu är det inte alls långt till p&l.! ! nästa vecka är det liksom midsommar! så då blir det ju fest och så då och veckan efter det är det ju peace and love! jävla alltså! kommer bli gryyymt!
ahru, har hört att vädret ska vända till midsommar  så det blir nog bra väder då också! :)
nu måste jag börja packa!

pusss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback