midsommarafton

håller nu på att fixa  mig inför kvällen. ska strax åka hem till lisa och fortsätta fira midsommar där med några kompisar(kanske kommer bilder imorgon om jag får några kort)!
väntar på middagen nu också! mamma ville att jag skulle käka med henne och hennes särbo som precis kom hit! Efter det tar jag cykeln till lisa! :)

och gunvald (min misse) som var hos vetrinären igår, mjaouar på för att han vill gå ut. men nu var det ju så att han hade ett brutet ben och så har han ju ett sår. så nu måste han vara inne i några dagar. Han får också medicin, men det är inge problem alls för honom att göra det, och det är skönt! :)

hm, ja, midsommar.. känns då inte som det! har regnat i stort sett hela dagen och så är det molnigt. det är ju inget här i stan heller! jag var med brudarna en sväng på stan, och när vi gick hem så stannade det några 'ungdomar' och frågade om vi visste någon fest eller midsimmarfirande här i stan. man skäms ju för fan! inte ens i gammelgården har dom ju något! så ja, vi sa ju nej och så. men usch, inget midsommarfirande och ingen daldans.. ah, typiskt hedemora!
men nej, nu ska jag inte deppa. är ju p&l om några få dagar!!! och då ska det bli toppenväder har jag hört och åååh! det kommer bli underbart!
nu ska jag äta och sen åker jag som sagt till lisa!

trevlig midsommar,
pusss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback