sommarlov!

åååååh jaa! sommarlov för fan! så himla skönt alltså!
ska berätta lite fort om min dag så här långt!
det började med att jag åkte till jullan på 'champange-frukost'! riktigt smarrigt. ;) sen skolan och betyg och allt sånt där!  sen kyrkan och kika på musik och sånt! det kom allt en tår eller två! efter det blev det skolan igen och käka lunch i matsalen med alla nior och lärarna! :) lyssnade på när dom sjöng/rappade, sen efter det tackade vi allal lärarna och sen gick jag hem i mina höga klackar. haha, däckade på en gång när jag kom in. så nu är jag ganska pigg iallafall! skönt å sova lite. men nu kommer jullan och linnéa, och sen kommer det droppa in folk hela tiden så jag uppdaterar imorgon ;)
(kommer bilder imorgon!)

pusspuss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback