soool

ja, nu har jag solat lite ute, blev så himla varmt så jag satt  mig här för en liten pause. ;)
vid fyra drar jag och tjejerna till borlängge och sätter upp vårat tält. Blir nog att gå in en vända på kupolen också (om vi nu hinner det).
Vi har inte heller bestämt om det blir att vi åker upp imorgon eller på torsdag. Men vi får se vad vi kommer fram till ikväll.
hah, jag drömde att vi åkte upp dit nu idag och att jag glömt biljetten, det kommer inte hända! ;)
Nu hade jag tänkt att jag skulle forstätta packa allt mitt, kolla vilka skor man ska ha med sig och allt sådant! Efter det blir det sola och sen åker vi som sagt till borlänge!

later!


super ;*! jag hade det bra, men man får en hel del bivärkningar av malariamedicinen :( men annars njöt jag!! : D

2009-06-23 // 21:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback