tre dagar!

haha, mja... sorry för mitt inlägg nyss, men vafan? ;)

aja, kommit hem nu från bion som var skitbra! har inte riktigt bestämmt mig än om den var bättre än den första filmen eller inte... men dom är typ lika bra. så sevärd! om man sett ettan och tycker om sånt där alltså.
egentligen borde väl jag ligga och sussa nu. även om jag har sovmorgon(!!) men ja, ska straax sova!
som sagt är det sovmorgon imorgon och jag tror att jag kan vara uppe hur länge som helst.. 
men imorgon blir det att städa ur mitt skåp i skolan och så. sen blir det att åka till min klassföreståndare, Birgitta! Ska äta glass och så, det blir nog trevligt!
på tisdag blir det nog också sovmorgon(?) sen blir det iallafall 7-kamp med lärarna sen någon konsert i aulan, sen slutar vi! och onsdag: SKOLAVSLUTNING! haha, fy fan vad vi har längtat efter det här!
men nu måste jag fixa tills imorgon.

natti!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback