när kommer solen tillbaka?

åh, har inte bloggat på hela helgen nu. men jag har faktiskt inte suttit vid datorn, otroligt nog. Även fast det varit pissväder, rent ut sagt! har inget speciellt att berätta heller! i lördags kom daniel & ida förbi hemma hos pappa så dom fråga om jag ahde lust att följa med och kolla på hästavslutning. Ida som går och rida ville kolla! så ja, varför inte liksom? dock åkte vi dit två timmar innan för vi fått fel tid.. haha, så vi åkta och köpte en glass, sen åkte vi hem till dom och så kollade jag hur dom bor nu, eftersom dom har flyttat! jättefin lägenhet, lite mindre än den andra, men helt lagom! Efter det åkte vi iallafall ut dit igen och kikade. Sen vart det donken och sen hem till pappa igen!

idag fyller ju pappa år, & catherine fyller imorgon. Så vi har haft gäster idag. Farmor & farfar, ann-sofie m.fam & daniel och ida! :) Så kom anders och emma också! riktigt trevligt var det. annar har det ju inte hänt något i helgen. Vädret är ju sämst, så kan ju inte gå ut direkt heller.. Men får hoppas att det blir bättre nu i veckan. Har faktiskt hört att det ska bli bättre, så ja, vi får se! :)

faan alltså! inte ens två veckor kvar till peace and love!! imorgon är det bara en jävla vecka kvar! gaalet ju! men jääävlar va kul vi kommer ha! ahru.
nu blir det nog att dra hem en film, om jag vågar.. annars blir det någon gammal som ligger på datorn. ;)

xoxo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback