1 dag!

aoo, dagen har varit skitkul! haha, & inget kan få mig att deppa! inte ens knotten/myggen!!
ja, började med att kika på 7-kamp på b-liden. Sen åkte jag och tjejerna och köpte lite jorgubbar och så till våran champange-frukost imorgon!
Sen åt vi lunch i skolan och så kollade vi på konsert. Var helt okej!
Efter det sprang jag och lisa in på toa och fixade oss, sen hämtade jag pengar hos emma, sen busstationen och vidare till säter! Träffade lite 'kompisar' där sen for vi vidare och sen hem vid halv sju. Då gick vi till skolan och hämtade lisas cykel. & vi kom på vad som hände med en tjej på skolan idag. var någon annan brud som kastade surströming på huvudet och hela henne. Fy fan va jag tyckte synd om henne!
aja, vi gick hem till mig och väntade på resten av gänget som skulle hjälpa till med partytältet! men nu är det klart, ÄNTLIGEN! vart skitbra tycker jag! och ja, som sagt blir 9f's klassfest här hemma hos mig nere vid sjön. Blir nog att dra vidare sen på kvällen iallafall!  allt är fixat och klart, ska bara göra mina naglar nu, sen jävlar!
lägger upp en bild imorgon hur jag ser ut! ;)

pussss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback